Tar mig en stund här

Ja jag tar mig en liten stund att skriva några ord.. Jag har så mycket att göra att jag knappt hinner med bloggen, eller när de finns tid så orkar man inte.. Tycker min blogg är så tråkig alla har så fina bloggar.. Hur gör ni?? Jag är skit kass på datorer..
Är ju över en vecka sen jag skrev, ja vad som hänt då..
Fredag den 16 var vi på minnesstund för våran dagmamma. Usch vad jobbigt det var, en av de jobbigaste ja vart på.. Gud vad jag saknar henne.. Jag ser henne varje dag över allt, hör hennes röst i mitt huvud.. ser henne och Noel hur dom vinkar.. Allt prästen sa stämde så bra in, det var en väldig fin stund.. Efter mötte vi upp de andra dagmammorna och de som hade de andra barnen som gick hos Marika.. Vi sa att de kändes så konstigt slut annars ifrån kapellet.. Så vi åt lite mat och prata lite.. Kändes väldigt bra även om man inte säger så mycket så delar man något väldigt svårt tillsammans..
Ja annars så jobbar ju jag en del, läser min matte kurs som är grymt svår och kräver mycket tid..
I Onsdags träffa ja min jobbcoach för andra gången de kändes väldigt bra. han hade hittat flera ansökningar om såna som sökte folk så jag ska skicka iväg några jobb ansökningar även om det är liten chans att få de.. Är ju överskott på uskor nu så.. Något vårdcentral jobb och några personliga assistent jobb.. Ska tillbaka till jobb coachen imorn för han ska hjälpa mej på datorn att få iväg en ansökan som var krånglig då jag inte direkt är något data snille.
Ja oxå igår fick jag åka till tandläkaren med Noel för han halka på morgonen i badkaret och hacka framtänderna rakt i badkars kanten så det blödde.. Men de va nog ingen fara trodde dom men de ska ju skrivas för försäkringens skull..
Ja vardagen rullar ju på.. Onsdagar är vi ju på rytmik men sista gången på onsdag och då kan vi inte komma för ja ska på jobb mässan i karlskoga..
Ska skicka iväg en ansökan till universitetet oxå till sjuksköterska linjen.. Skadar ju aldrig..
Det är så härligt att se Noel när man lämnar han hos dagmamman ögon bara lyser på honom han trivs så himla bra.. Det är så roligt man blir så lycklig då  =)
Älskade unge!!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

fin bild på er!

2010-04-26 @ 07:52:25
URL: http://sandrah.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha tar du åt dig eller ???

Nej har inte sagt att alla är avendsjuka tycker de bör vara avendsjuka :P haha Det är mest för att provosera fattar väl alla :P

2010-05-24 @ 17:34:23
URL: http://emeliemammatilltva.blogg.se/
Postat av: Emelie

men lena läs inte min blogg då. svårare en så är det inte. Så jävla töntigt att hacka på ngn när man inte tvingar dig läsa min blogg.. Sluta läs..:)

Jag tycker att min liv är det bästa och antagligen tar man inte åt sig om man har ett så bra liv som jag ;)

2010-05-31 @ 09:44:05
URL: http://emeliemammatilltva.blogg.se/
Postat av: Emelie

Oh nej aldrig :P haha..! Nej men med tanke på att man ska börja plugga och massa annat..! Kommer väl glömma bort datorn :P

2010-06-21 @ 20:31:48
URL: http://emeliemammatilltva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0