Jobb, jobb och jobb



Ja lite kort uppdatering för att hålla denna blogg igång..  I tisdags fick ja ha lilleman hemma från dagmamma då han under måndagen blev så himla förkyld med feber.. Febern var visserligen borta på tisdag morgon men han fick vara hemma och kurera sig.. jag hade ju däremot tid hos frissan halv tio så Noel fick åka till kusin Rasmus och Mikael.. Lämna han kvart över nio och va tebax kvar över elva.. Ja sen under tisdagen kände jag att jag blev dålig fick skit ont i halsen och så var de min tur att bli genom förkyld.. Jag jobba tre timmar på tisdags kvällen också. tog ipren och bet ihop..
Sen onsdagen så hade jag förmodligen feber så blev ingen rytmik fy va gör dålig och givetvis var Noel ett rent monster då.. Trodde jag skulle få psykbryt på han.. Nån som börjat trotsa och testa så in i rackarns.. och han märkte väl att ja inte orka den dagen.. Torsdagen lämna lilleman vid tolv till dagmamma börja jobba ett till nio så Robban fick hämta Noel.. Sen i fredags jobba ja kvart över sju till fyra så då fick Noel lämnas tidigt, första gången han var en heldag så.. Men han älskar att komma till dagmamma ögonen lyser på han.. Så det känns helt underbart.. Sen idag ringde passal tjugo i elva och fick kasta mej iväg och jobba som personlig assistent för första gången.. det var väldigt annorlunda.. Sen grilla vi korv med grannen vid sex till kvällsmat.. igår va vi ute hela dan och folk gick ut ur sina radhus och vi sopa rätt på allt grus... blev en heldag ute och idag har Noel och robban vart ute också hela dan typ.. härligt.. Ja de är väl vad som hänt..

Kommentarer
Postat av: Michelle&Alexanders mamma<3

åhh ja som har så bra minne så haha men ja tror han heter Anders nånting.. jobbar halva tiden här resten i karlstad..

2010-04-11 @ 20:42:26
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0