Dålig start

Ja detta bloggen har fått en dålig start pga tidsbrist..
Ja vad som hänt.. Min son var med om en allvarlig olycka som lyckligtvis slutade väl.. Han trilla nerför en stentrapp när han var hos sin dagmamma och dom va i en lokal där de träffas dagmammorna.. de ringde efter mej och jag fick åka till vårdcentralen eller jouren så de fick tejpa ihop ett sår vid ögonbrynet, det var riktigt djup.. Tanken som förföljer mej är att han kunde dött om han trillat nerför hela trappen.. Usch..
Ja sen den 24 mars blir jag uppringd av våran andra dagmamma, Noels vikarie.. Då har våran ordinarie dagmamma avlidit den em.. Så ja denna blogg har ja inte orkat med.. Så livet är en berg och dalbana..
Ja jag orkar inte gå in på detaljer de blir allt för jobbigt.. Jag tänker på henne varje dag iaf och grinar iaf en gång om dan..
Ja de va väl allt för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0